2013. augusztus 26., hétfő

Bevezető - Gondolatok

Summer.: "Itt vagyok. Anya elment, apám, meg már rég nem él. Félek. Nem tudom mi lesz. Eddig én voltam a legkisebb és Miss. Tökély, de most minden megváltozott. Nem kellene szeretnem őt. Mindenki ezt mondja, még ő is, de ha egyszer nem tudom nem szeretni?"


Vivian.: "Mindig velem volt a legtöbb baj. De most, hogy anya elment nincs akli mindig kihúzzon a csávából. Eddig mindig csak játszottam a frfiakkal, mert úgy gondoltam semmire sem jók csak, hogy mulatozzunk velük. Aztán jött Ő. És a szívem majd kiugrik a helyéről, ha meglátom őt. Mi történik velem???"

Rydel.:  "Tetszik. Aranyos. Helyes. Sexy. Vonzó. Mind ezeknek a szavaknak a jelentését máig nem tudtam. Soha senki nem csókolt még meg. A fiúk mindig megijedtek tőlem, hisz ki akarna egy olyan lánnyal járni akinek négy fiú tesója van. De most minden megváltozott, hiszen itt van. És szeret. Legalábbis azt hiszem."

Rocky.: "Nem szabad. Nem engedhetem magamhoz közel. Nem ő jobbat érdemel, mint én. De, ha ez az igazság akkor mondja meg nekem valaki, miért hiányzik? Miért akarom mindig magam mellet érezni őt? Mert nem akarok semmi mást csak őt, de teljes egészében."

Riker.:  "Más, mint a többi lány... De egyszerűen nem tudom róla levenni a szemem. Nem. Nem lehet. Most nem lehet szerelmes... Más feladataim vannak és a lányok most háttérbe kellenek, hogy szoruljanak. De ha csak egy kicsit. Nem sokat... Tényleg csak pár percre, enyém lehetne, akkor, talán... De nem, most nem."

Boyce.: "Megkell őket védenem! Nem hagyhatom őket cserben. De már nem csak a húgaimról van szó, hanem az új családomról. És Róla..."




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése